Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015

Και τα βραβεία έπιπταν...right through!

Liebster Award

Το ομολογώ ότι μου πήρε πολλλλλλυυυυυύ καιρό να αποδεχτώ εκείνο το πρώτο liebster βραβειάκι που μου είχε δώσει η Effie από το Cheap Smart Toys τον Ιανουάριο του 2015 αλλά τώρα δεν σκοπεύω να κάνω το ίδιο!

Μέσα στον Liebster πυρετό που διανύουμε αυτές τις μέρες κόλλησα κι εγώ τον liebsterοιό όχι μία, όχι δύο αλλά τρεις φορές! Από την Effie και το Cheap Smart Toys ξανά (δε βάζει μυαλό!), από την Βαρβάρα και το mama-s-stories και από την Μαίρη και το mommyjammi! Κι επειδή μου αρέσουν οι συνεντεύξεις (άκου τώρα!) θα απαντήσω ξανά στις δέκα ερωτήσεις της Έφης αφού είναι διαφορετικές από τις προηγούμενες. 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:


 1. Έχεις σκεφτεί ποτέ να αλλάξεις το όνομα του blog σου;
Πάρα πολλές φορές. Το blogging είναι κάτι τόσο καινούργιο για μένα και δεν είχα ιδέα πως θα είναι όταν το ξεκινούσα. Καθένας θέλει το  όνομα του blog του να τον αντιπροσωπεύει κι αυτό δεν ξέρεις τι ακριβώς σημαίνει παρά μόνον αν αρχίσεις να γράφεις. Είναι φορές που έχω σκεφτεί να το αλλάξω όχι μόνο σαν όνομα αλλά και σαν περιεχόμενο. Μάλλον για να καλύψω όλες μου τις ανησυχίες θα πρέπει να φτιάξω και δεύτερο.
 
2. Πόσο έχει αλλάξει η μέρα σου από τότε που πάτησες για πρώτη φορά το πλήκτρο Δημοσίευση;
Όχι πολύ. Το μόνο που μου έχει μπει στο μυαλό σαν σκέψη και με "βασανίζει" είναι ότι τα γραπτά μένουν και ειδικά στο διαδύκτιο και τί θα γίνει αν μετά από καιρό αλλάξω γνώμη και θέλω να αποσύρω ότι δημοσίευσα. Νιώθω λίγο ότι με παρακολουθεί ο big brother. Ότι έχω γράψει ανήκει στη δημόσια θέα πια και δεν ξέρω κατά πόσον είμαι εξοικειωμένη ακόμη με αυτήν την ιδέα.

3. Όταν δεν έχεις έμπνευση που καταφεύγεις για να τη βρεις και να αλλάξει η διάθεσή σου;
Pinterest! Τι άλλο! Έχω πάθει εθισμό.

4. Έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς επαγγελματικά με το blogging;
Δεν το θεωρώ απίθανο. Απλά δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι δεσμεύσεις κι έτσι αυτό δεν συμβιβάζεται με το "επαγγελματικά". Το επάγγελμα θέλει αφοσίωση. Δεν νομίζω ότι την διαθέτω.

5. Ποια είναι η γνώμη σου για τους Έλληνες bloggers σε σχέση με τους ξένους;
Ακόμη δεν έχω άποψη. Προς το παρόν δεν γέρνει η ζυγαριά προς καμία κατεύθυνση. Μου φαίνονται εφάμιλλοι.

6. Πόσο γεμάτη είναι η μέρα σου; Τι κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;
Η μέρα μου είναι ο ελεύθερος χρόνος μου. Δουλεύω από το σπίτι μου όταν έχω όρεξη και διάθεση, παίζω καθημερινά με το παιδί μου, κάνω δουλειές με μέτρο. Δεν πιέζομαι γενικά. Έχω πιεστεί πολύ στο παρελθόν κι αυτό δε μου βγήκε σε καλό.

7. Σε ένα όνειρο που θα ταξίδευες; Σε ποια χώρα θα ήσουν και τι θα ήθελες να κάνεις;
Θα ήμουν δελφίνι και θα ζούσα στη θάλασσα. Ε; Τι; Όνειρο δεν είπαμε;

8. Το ποτήρι το βλέπεις μισοάδειο ή μισογεμάτο...
Μισοάδειο. Αλλά ξέρετε τι λένε. Ένα απαισιόδοξος είναι ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος.

9. Διάλεξε ελληνική, μεξικάνικη ή ασιάτικη κουζίνα;
Αν σας δείξω και το νούμερο που γράφει η ζυγαριά μου θα καταλάβετε πόσο καλά τα πάω με όλες τις κουζίνες. Τις αγαπώ τις συγκεκριμένες πολύ. Θα έβαζα πάντως την Ασιατική πριν από τη Μεξικάνικη σε σειρά προτίμησης. Η Ελληνική είναι η γεύση της μαμάς. Είναι εκτός συναγωνισμού.

10. Αγαπημένο σου στυλ διακόσμησης.
Αγαπώ το λευκό και το μίνιμαλ.

Τώρα όμως ήρθε η ώρα να τηρήσω το εθιμοτυπικό και να παραθέσω μερικές πληροφορίες για το βραβείο Liebster αλλά και τους κανόνες που το διέπουν:

Liebster Award Rules

Τι είναι το Liebster Award;
To Liebster Award είναι μία αλυσίδα "αγάπης" και απονέμεται διαδικτυακά σε νέους bloggers από παλαιότερους του είδους με σκοπό να τους ενθαρρύνει και να τους βοηθήσει να γίνουν λίγο πιο γνωστοί στην bloggoγειτονιά. Γι' αυτό και είναι προϋπόθεση να το λάβουν νέοι bloggers με λιγότερους από 200 followers. Οι κανόνες του είναι απλοί και έχουν ως εξής: 

 
 Και επειδή μου άρεσαν οι ερωτήσεις της Έφης θα συνεχίσω με τις ίδιες την αλυσίδα. 

Λοιπόν το βραβείο με τη σειρά μου το δίνω:

Αυτή τη φορά μόνον σε έναν άνθρωπο που δεν έχει σταματήσει να bloggaρει από το 2012 ούτε μία στιγμή! Αλήθεια πέρασαν τόσα χρόνια;;; Στην αγαπημένη μου Magda που με έπεισε να ξεκινήσω κι εγώ το "σπορ" και στο πολυθεματικό και ακούραστο blog της Κάθε Μέρα Γονείς ! Δεν μπορώ να σας πω πολλά λόγια για τη Μάγδα αλλά ένα είναι το πιο σημαντικό. Ήρθε για να προσφέρει και το κάνει απλώχερα με όποιον τρόπο μπορεί. Ακόμα δεν έχετε γίνει μέλη στο blog της; Θα σας μαλώσω!

Με πολλή πολλή διαδικτυακή αγάπη,





Δημοσίευση σχολίου