Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015

Βραβειάκι!

Στις 28 Ιανουαρίου 2015 η Έφη κατά κόσμον (του blogging) Cheap Smart Toys μου χάρισε το πρώτο μου βραβειάκι! Το Liebster Award! Εγώ όμως ως πολύ ψάρακας και νέα blogger δεν ήξερα τι να το κάνω (;).
Μετά από σχεδόν 9 μήνες λοιπόν στο κόσμο της blogoσφαιρας ήρθε η ώρα να το αξιοποιήσω και να σας συστηθώ.

Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έφη για την τιμή που μου έκανε και δεύτερον να σας δώσω και μερικές πληροφορίες για το βραβειάκι αυτό γιατί πολύ πιθανόν μερικοί από εσάς να μην γνωρίζουν όπως κι εγώ τότε, τι είναι και πως το κερδίζει κανείς.

(Σε ελεύθερη μετάφραση από το: http://wordingwell.com/the-liebster-award-the-official-rules-my-first-blog-award-and-a-few-personal-secrets-revealed/)



..."Το βραβείο Liebster - Γενικές Πληροφορίες και Κανόνες Οι περισσότεροι bloggers, σε κάποιο σημείο, έχετε ακούσει ή έχετε παραλάβει το βραβείο Liebster, εκτός και αν είστε αρχάριοι! Από τις εκτεταμένες έρευνες που έχω διεξάγει στις προσπάθειες μου για να μάθω για αυτό το βραβείο, έχω επισκεφτεί ένα σωρό blogs και έχω συλλέξει τα παρακάτω στοιχεία:
  • Αυτό το βραβείο υπάρχει μόνο στο διαδίκτυο, και δίνεται σε bloggers από άλλους bloggers.
  • Έχει γερμανική προέλευση - η λέξη «liebster" έχει διάφορους ορισμούς: πολυαγαπημένο, το πιο γλυκό, το πιο ευγενικό, το πιο όμορφο, αξιαγάπητο, ευχάριστο, αξιόλογο, χαριτωμένο, ευπρόσδεκτο κ.τ.λ.
  • Έχει παρόμοιες αρχές με ένα γράμμα-αλυσίδα, με την έννοια ότι θα πρέπει να το προωθήσετε σ' ένα ορισμένο αριθμό ατόμων.
  • Μπορεί να ερμηνευθεί, ανάλογα με τις προσωπικές σας απόψεις, είτε ως κάτι υπέροχο (σε ποιον δεν αρέσουν τα βραβεία;) ή ως ενοχλητικό (ένα γράμμα-αλυσίδα που σας φέρνει μόνο μπελάδες).
  • Η επιλογή βρίσκεται μέσα στον καθένα μας αν θα το δεχτεί, και θα συνεχίσει την προώθηση ή θα αρνηθεί να το παραλάβει, με αποτέλεσμα τη διακοπή της αλυσίδας. Ωστόσο, εάν σταματήσετε την αλυσίδα, κάνετε κακό μόνο στον εαυτό σας (συνεχίστε να διαβάζετε για τα οφέλη που θα έχετε)! 
  • Οι προσωπικές μας απόψεις διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή μας να συμμετάσχουμε. Μερικοί άνθρωποι έχουν αρνηθεί να το αποδεχτούν και έχουν κάνει προσπάθειες για να "σπάσει η αλυσίδα". Υπήρξαν πολλοί άνθρωποι που είχαν προταθεί, αλλά αρνήθηκαν να το δεχτούν και τώρα τα blogs τους έχουν εγκαταλειφθεί.

  • Παραλλαγές έχουν γίνει σε βάθος χρόνου και με τους «κανόνες». 
  • Το μάρκετινγκ παίζει σημαντικό ρόλο στην αποδοχή αυτού του βραβείου, καθώς προωθούνται και οι άλλοι bloggers . (Αυτό δεν είναι κακό, ωστόσο, αν λάβει κανείς υπόψη ότι θα πρέπει να βοηθούμε τους άλλους!)
  • Λέγεται ότι το βραβείο Liebster δημιουργήθηκε για να αναγνωρίσει ή / και να ανακαλύψει νέους bloggers και να τους καλωσορίσει στην μπλογκόσφαιρα. Στον ψηφιακό κόσμο του διαδικτύου, αυτό φαίνεται σαν μια ωραία χειρονομία, κατά τη γνώμη μου!..."

Liebster Award

Και τώρα ήρθε η ώρα να απαντήσω στις ερωτήσεις της Έφης:

1. Γιατί ξεκινήσατε το blog; Ξεκίνησα το blog μου γιατί ήταν ο μόνος τρόπος που σκέφτηκα για να μοιραστώ με την υπόλοιπη ιντερνετική κοινότητα τις χειροποίητες δημιουργίες μου. Σε μια πολύ δύσκολη φάση της ζωής μου οι δημιουργίες άλλων ανθρώπων που έβλεπα στο internet και που τις μοιράζονταν αφιλοκερδώς κι απλόχερα, μού στάθηκαν στήριγμα και με έβγαλαν "ξανά στο φως". Αποτέλεσαν έμπνευση για μένα κι έτσι ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου όχι μόνο να δείχνω τι κατάφερα να φτιάξω αλλά και πως το έφτιαξα ώστε να δώσω κάτι πίσω.
2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει Με ενθουσιάζουν οι νέες ιδέες για οτιδήποτε χειροποίητο. Η επαναχρησιμοποίηση ενός αντικειμένου που φτιάχτηκε για άλλο σκοπό και πρόθεση να το βλέπω να παίρνει νέα μορφή και διάσταση.
3. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers, και με ποιον τρόπο; Τα σχόλια βοηθούν να δεις πραγματικά τι κατάλαβε ο αναγνώστης σου από την ανάρτησή σου γιατί καμιά φορά έχουμε εσφαλμένη ιδέα για τον εαυτό μας ή για αυτά που γράφουμε. Επίσης σε blogs σαν το δικό μου σε βλετιώνουν σαν crafter και σαν δημιουργό.  
4. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; Στο blog μου μοιράζομαι τις δημιουργίες μου, τον τρόπο που τις κατασκευάζω αλλά και μερικές προσωπικές μου εμπειρίες ως μαμά και ως παιδαγωγός.
5. Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά; Νιώθω ότι πραγματικά έχω δημιουργήσει φιλίες μέσα από το blogging κάτι που δεν το περίμενα ποτέ!!! Όσες φορές χρειάστηκα συμβουλή ή υποστήριξη την βρήκα γενναιόδωρα με το πρώτο κλικ! Απίστευτο! 
Δεν έχω ακόμη γνωρίσει από κοντά κάποια /κάποιον blogger γιατί είμαι λίγο διστακτική αλλά στο μέλλον θα το έκανα με χαρά. Άλλωστε πολλούς νιώθω σαν να τους γνωρίζω ήδη!
6. Πως φαντάζεστε το blog σας μετά από 2 χρόνια; Tι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιον τρόπο; Δεν κάνω τόσο μακροπρόθεσμα σχέδια ή ακόμα και όνειρα. Θα ήθελα απλά να υπάρχει ακόμη μετά από 2 χρόνια γιατί αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσω να δημιουργώ κι αυτό είναι το πιο αιδιόδοξο που μπορώ να σκεφτώ.
7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; Ουπς! Ερώτηση τρικ. Δεν νομίζω ότι κάνω κάτι αρκετά καλά. Η μαμά μου πάντα λέει ότι μπορώ και καλύτερα. Παιδικά τραύματα. Χα, χα, χα!
8. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Δυστυχώς πολύ λιγότερο από αυτόν που θα ήθελα. Μου παίρνει ώρες κάθε ανάρτηση. Είναι full time job αν με ρωτήσεις. Απορώ με τους άλλους bloggers πως τα προλαβαίνουν όλα. (Αλλά όπως λέει και η μαμά μου θα  μπορούσα και καλύτερα!)
9. Πως γεννιούνται τα post σας;
Κάθε φορά που φτιάχνω κάτι καινούργιο θέλω να το μοιραστώ. 
10. Ευχές για τον αναγνώστη
Η ενασχόληση μου με τις χειροτεχνίες με "έσωσε" πολλές φορές. Εύχομαι και στους αναγνώστες μου να κατάφερα με τη σειρά μου να τους ενέπνευσα να φτιάξουν κι αυτοί κάτι με τα χεράκια τους. Είναι θεραπευτικό! Αξίζει να το δοκιμάσουν!
   

Και το βραβείο πάει στους:


To Παιζικό
B l o g g o Λ ο γ ί ε ς
Dimitraction
Veganmama
CraftCookLove
Hugs & Softies
Colours & pieces of me
Crochet, cook and craft by Polina
protiforamamma
miamamastaxena 

Ευχαριστώ όλες και όλους για αυτούς τους μήνες συντροφικότητας. Καλή συνέχεια στην μετάδοσή του "liebstering"!


 
Δημοσίευση σχολίου